بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حمایت جانانه نکونام از سرمربی تیمش؛دایی هم علیه توپ‌ها مصاحبه کرد، حمایتش کردند

http://axgig.com/images/57244136750429505489.jpg

جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و بوریرام اظهار داشت: دربازی‌های حذفی هر تیمی قابل احترام است، آنها هم زحمت کشیدند که به این مرحله صعود کردند.

کاپیتان استقلال یادآور شد: نقطه قوت ما حضور هواداران است که با حمایت‌شان امیدواریم نتیجه خوبی به دست آوریم و در بازی برگشت هم از این نتیجه دفاع کنیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. موضوعی که مهم است این است که در دیدار مقابل این تیم در تهران گل نخوریم. فکر می‌کنم فردا روز خوبی برای فوتبال کشورمان باشد. هم اکنون بحث استقلال نیست همه دعا می‌کنند تا در بازی فردا بتوانیم موفق باشیم.
 کاپیتان استقلال یادآور شد: حالا که ما به این مرحله رسیده‌ایم، بهتر است همه حمایت کنند، من کم لطفی در حق باشگاه می‌بینم که برخی‌ها به هیچ عنوان متوجه نیستند که این تیم استقلال ایران است، استقلال ایران بازی دارد اما همه علیه سرمربی و توپ‌ها ایراد می‌گیرند. علی دایی هم علیه توپ‌ها صحبت کرد، همه او را حمایت‌ کردند، افراد زیادی ایراد گرفتند. هر کسی نظری می‌دهد که کارشناسی هم نیست. حالا چه اصراری است که به کار اشتباه تاکید کنیم. بهتر است کاری کنیم که اشتباهات جبران شود.
نکونام تاکید کرد: من بازیکن فوتبال هستم و بدون چشم داشت بازی می‌کنم، پولم را می‌گیریم و آنهایی را که از من حمایت می‌کنند لیاقتشان بیشتر از این است شاید در بازی با داماش در صحنه‌ای که با سر پاس گل دادم هر شخص دیگری هم بود این کار را می‌کرد. هر چند که اسیب ببیند، ما هر چه داریم از مردم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,استقلال,بوریرام تایلند,نشست خبری,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com